Programy wspomagające firmy są dla nas tylko często niezrozumiałymi skrótami z języka angielskiego, ale tak naprawdę to niezwykle przydatne narzędzia i oprogramowania, które pozwalają firmie na bardziej efektywne działanie.

Wiele firm na szeroką skalę wykorzystuje systemy CRM, które pozwalają na budowanie satysfakcjonujących dla obu stron relacji firmy z klientem. Jego zastosowanie ma wiele zalet, jest korzystne zarówno dla firmy jak i dla kontrahentów.

Więcej…

Jak poprawić relacje z klientami w firmie? Poprawne relacje z klientami w firmie są niezwykle istotne dla właściwego działania całego przedsiębiorstwa.

Jak sprawić, by były to kontakty dobrej jakości oraz jak sprawnie i szybko nawiązywać nowe relacje? Mogą nam w tym pomóc nowatorskie, ale niezwykle skuteczne systemy CRM. Są to aplikacje, pozwalające nam na lepsze i trwalsze nawiązywanie relacji z klientami oraz jednocześnie znacznie zwiększenie zysków ze sprzedaży w naszej firmie.

Więcej…

Bardzo często na specjalistyczne systemy informatyczne decydują się wyłącznie duże firmy i korporacje, które mają odpowiednie środki w budżecie przeznaczone właśnie na tego typu działania.

Poza tym wdrożenia systemów informatycznych wymagają także sporo czasu, który potrzebny jest na wprowadzenie zmian. W przypadku małych i średnich firm problem polega na tym, że te firmy nie mają wystarczającej ilości czasu, który mógłby zostać przeznaczony na wdrożenie nowego systemu.

Więcej…
Przewodnik po pozycjonowaniu stron

Przewodnik po pozycjonowaniu stronPozycjonowanie, czyli optymalizacja dla wyszukiwarek internetowych (ang. Search engine optimization, w skrócie SEO) to szereg czynności mających na celu zdobycie przez daną stronę jak najwyższej pozycji w wyszukiwarkach internetowych po wpisaniu do nich określonych słów kluczowych.

Działania te podejmowane są zarówno "off-page", czyli poza interesującą nas stroną (np. linkowanie jej na innych stronach) oraz "on-page", czyli na stronie (głównie poprzez zmianę jej struktury i zawartych na niej treści).

Pozycja strony

Pozycja strony w danej wyszukiwarce (czyli de facto w Google) zależy więc w bardzo dużej mierze od tego, jak dobrze współgra ona z algorytmem tejże wyszukiwarki. Bardzo ważne dla pozycjonowania strony jest także optymalne zintegrowanie jej z portalami społecznościowymi, takimi jak Facebook, Twitter czy Google+. Aby pozycjonowanie strony odniosło pożądany skutek w postaci znaczącego zwiększenia liczby jej odwiedzin, powinna się ona znaleźć przynajmniej w pierwszej dziesiątce wyników po wpisaniu interesującej nas frazy.

Pozycjonowanie on-page

Dla właściwego zrozumienia na czym polega pozycjonowanie on-page, musimy zastanowić się, jakich dokładnie fraz używają ludzie w celu odnalezienia w sieci interesujących ich treści. Najczęściej są to wyrażenia złożone z 2-4 słów (zazwyczaj rzeczowniki i przymiotniki w formie mianownika), nierzadko pozbawionych polskich znaków. Z drugiej strony są to zapytania o dość konkretnym charakterze (np. zamiast "kwiaty" ludzie będą wpisywać od razu interesującą ich odmianę, np. "pelargonie"), więc nie warto zawracać sobie głowy ogólnymi wpisami. Można się o tym dowiedzieć czytając podpowiedzi Google'a pojawiające się po wpisaniu w wyszukiwarkę kilku pierwszych liter danej frazy. To właśnie analiza tych podpowiedzi informuje nas, jakich sformułowań powinniśmy użyć w tekstach zawartych na naszej stronie, aby znalazła się ona wysoko w wynikach wyszukiwania. Użycie tych najpopularniejszych fraz w tekście przy równoczesnym zachowaniu jego gramatycznej poprawności to nie lada sztuka, niemniej osoby o lekkim piórze poradzą z tym sobie bez problemu.

Pozycjonowanie off-page

Za trudniejsze i niezwykle żmudne należy natomiast uznać pozycjonowanie off-page, czyli pozyskiwanie linków odsyłających do naszej strony. Proste metody, takie jak kupowanie linków bądź stosowanie programu, który będzie automatycznie linkował stronę, może się skończyć nałożeniem przez Google kary za spamowanie, która zaowocuje długotrwałą kwarantanną naszej witryny na odległych stronach wyszukiwarki. Bardziej skuteczne i zarazem bezpieczniejsze jest korzystanie ze sprawdzonych katalogów stron, które umożliwiają umieszczenie tam linku i opisu naszej witryny. Zaleca się przy tym używać katalogów płatnych, ponieważ dają nam one gwarancję, że nasz link nie zniknie za kilka tygodni. Tego rodzaju pozycjonowania nie da się zatem wykonać za darmo.

Podejmując się pozycjonowania naszej strony powinniśmy pamiętać także o tym, że o miejsce w czubie wyników wyszukiwania dla każdej niemal frazy panuje spora konkurencja. Dlatego optymalizacja witryny nie jest czymś, co można zrobić raz, a dobrze - wręcz przeciwnie, jest to żmudny, wielomiesięczny proces. Jednakże nawet jeśli poświęcimy na pozycjonowanie godzinę dziennie, nasza praca w końcu przyniesie wymarzone efekty.

 
Wpływ treści na stronie www na pozycjonowanie

Wpływ treści na pozycjonowanieWpływ treści na st

Pozycjonowanie SEO stron internetowych

SEO Pozycjonowanie serwisów internetowych uznawa

Strony firmowe

Strona internetowa

Tworzeniem stron internetowych zajmują się wykwalifikowani informatycy, którzy ...

Systemy CMS

Jest wiele różnych systemów zarządzania treścią. W oparciu o nie tworzy się now...

Technika realizacji strony www

Projektowanie stron internetowych to dość długotrwały proces, który obejmuje st...