Programy wspomagające firmy są dla nas tylko często niezrozumiałymi skrótami z języka angielskiego, ale tak naprawdę to niezwykle przydatne narzędzia i oprogramowania, które pozwalają firmie na bardziej efektywne działanie.

Wiele firm na szeroką skalę wykorzystuje systemy CRM, które pozwalają na budowanie satysfakcjonujących dla obu stron relacji firmy z klientem. Jego zastosowanie ma wiele zalet, jest korzystne zarówno dla firmy jak i dla kontrahentów.

Więcej…

Jak poprawić relacje z klientami w firmie? Poprawne relacje z klientami w firmie są niezwykle istotne dla właściwego działania całego przedsiębiorstwa.

Jak sprawić, by były to kontakty dobrej jakości oraz jak sprawnie i szybko nawiązywać nowe relacje? Mogą nam w tym pomóc nowatorskie, ale niezwykle skuteczne systemy CRM. Są to aplikacje, pozwalające nam na lepsze i trwalsze nawiązywanie relacji z klientami oraz jednocześnie znacznie zwiększenie zysków ze sprzedaży w naszej firmie.

Więcej…

Bardzo często na specjalistyczne systemy informatyczne decydują się wyłącznie duże firmy i korporacje, które mają odpowiednie środki w budżecie przeznaczone właśnie na tego typu działania.

Poza tym wdrożenia systemów informatycznych wymagają także sporo czasu, który potrzebny jest na wprowadzenie zmian. W przypadku małych i średnich firm problem polega na tym, że te firmy nie mają wystarczającej ilości czasu, który mógłby zostać przeznaczony na wdrożenie nowego systemu.

Więcej…
Czym jest CPM?

Reklamowanie się w Internecie jest dziś coraz bardzie popularne.

Wszystko zaczyna się od założenia profesjonalnej strony internetowej, która stanie się wizytówką firmy w sieci. Powinna być odpowiednio prowadzona, aby być cennym źródeł informacji dla odbiorców. Strona może być statyczna, dynamiczna lub zaprojektowana w technologii graficznej, takiej jak flash. Powinny się tam znaleźć informacje o firmie, świadczonych usługach i oferowanych produktach. Wiele serwisów posiada portfolio czy zakładkę z wcześniejszymi realizacjami do wglądu. Koniecznie należy utworzyć osobny dział Kontakt, gdzie podamy adres firmy, numer telefonu, faksu oraz adres e-mail. Można stworzyć również gotowy formularz kontaktowy czy formularz do zamówień.

Witryna może być wzbogacona o galerię zdjęć, księgę gości czy zakładkę do wystawienia rekomendacji. Strona www również wymaga odpowiedniej reklamy. Jest kilka sposób na skutecznie promowanie swojej witryny internetowej. Warto założyć firmowego bloga i profil na Facebooku. Z ogromnym zainteresowaniem spotykają się także reklamy w formie bannerów, na które wystarczy kliknąć, przy przenieść się na stronę firmy.

Podczas promowanie swojej działalności czy firmy bardzo ważne jest to, aby reklama była przede wszystkim skuteczna. Jej efektywność może być różnorodnie zmierzona. Wiele osób chce wiedzieć, czy reklama okaże się skuteczna i jaki jest koszt dotarcia z nią do określonej ilości odbiorców. W tym może pomóc nam obliczenie wskaźnika CPM, inaczej określany jako CPT.

W reklamie internetowej takim skrótem określa się koszt dotarcia do tysiąca użytkowników. Oblicza się go na podstawie ilości odsłon danej strony internetowej. Wartość CPM oznacza, że taki właśnie jest koszt dotarcia do tysiąca odbiorców naszej kampanii. Można obliczyć również inny wskaźnik, eCPM. Dzięki temu będziemy wiedzieć, jak oceniona jest nasza kampania. Uzyskana liczba to przychód z kampanii reklamowej, czyli z odsłon danej reklamy. Oblicza się go poprzez podzielenie przychodów przez ilość odsłon i pomnożenie razy tysiąc.

 
System informatyczny - cele i wymagania funkcjonalne

System informatycznyKażdy system informatyczny tw

Systemy planowania produkcji

Systemy planowania produkcjiSystemy planowania pro

Strony firmowe

Strona internetowa

Tworzeniem stron internetowych zajmują się wykwalifikowani informatycy, którzy ...

Systemy CMS

Jest wiele różnych systemów zarządzania treścią. W oparciu o nie tworzy się now...

Technika realizacji strony www

Projektowanie stron internetowych to dość długotrwały proces, który obejmuje st...